Dissabte 16 de desembre de 2023, a les 20h
TEATRE PRINCIPAL
Una vivència universal i tremendament vigent.
La Natàlia és una dona humil del barri de Gràcia. El riu de la seva vida recorre els trasbalsos de la segona República, la guerra i la misèria del franquisme. Un personatge interpretat per onze actrius d'edats i perfils diversos, en una mena de calidoscopi escènic i femení que ens descobreix matisos i ens mostra contrastos de la vida de la protagonista.
La plaça del Diamant és un dels referents de la literatura catalana i un clàssic de postguerra. La revisió del nostre patrimoni és un deure ètic i històric d'un teatre nacional. Som la nostra memòria.
FITXA ARTÍSTICA
Autoria: Mercè Rodoreda
Direcció: Carlota Subirós
Adaptació: Ferran Dordal i Carlota Subirós
Interpretació: Clara Aguilar (música en directe), Lurdes Barba, Màrcia Cisteró, Montse Esteve, Tai Fati, Alba Florejachs, Paula Jornet, Vicenta Ndongo, Neus Pàmies, Anna Pérez Moya, Maria Ribera
GÈNERE: teatre
DURADA: 120'
Edat recomanada: a partir de 14 anys.
PREUS: 26€ Platea i llotges centrals, 22€ Llotges laterals i 12€ Galliner.