Diumenge 30 d'abril, a les 19h
AUDITORI EDUARD TOLDRÀ
Dues obres amb mezzo, molt expressives i contrastants, i una Simfonia extraordinària per a cordes.
La Camerata Eduard Toldrà aborda un programa divers que inclou una estrena mundial d'un jove compositor català, M. Torralba, i l'obra d'un compositor consolidat com és en Salvador Brotons.
Dos compositors catalans contemporanis compartint repertori amb dos compositors de l'Europa de la primera meitat del segle XX, Respighi i Honegger. Tot, sota la batuta de Salvador Brotons.
INÉS MORALEDA I BARBERÀ
Nascuda a Barcelona el 1972, Inés Moraleda i Barberá, Mezzosoprano, estudià Flauta travessera i Cant al Conservatori Superior Municipal de Barcelona i cursà el Master d´Òpera a la Royal Scottish Academy of Music & Drama de Glasgow.
Debutà a Alemanya, al Schloss Rheinsberg Sommer Festival, amb Charlotte de “Werther”. S´incorporà a la companyia del Tiroler Landestheater de Innsbruck, Àustria, sota la direcció artística de Brigitte Fassbaender i posteriorment formà part de la companyia de l´austríac Theater Graz.
Debutà amb Carmen a Alemanya, al Schloss Weikersheim Sommer Festival, rol que ha interpretat també al Edinburg Festival, al Palau de la Música Catalana i amb la Orquesta del Reino de Aragón.
Ha participat en produccions al Gran Teatre del Liceu, al Palau de la Música Catalana, a L´Auditori, al teatro de la Maestranza, entre d´altres, i és també una intèrpret entusiasta de Lied i Oratori.
Paralel.lament, és locutora, actriu i directora de doblatge, amb un llarg i fructífer recorregut. Destaca la seva interpretació al 1992 del personatge de Bella en la Banda Sonora Original de “La Bella y la Bestia”, en la que fou la primera producció de Walt Disney doblada a Espanya.
FITXA ARTÍSTICA
GÈNERE: música clàssica.
DURADA: 90' (amb mitja part)
WEB: camerataeduardtoldra.cat
PREU: 17€. Consulteu descomptes i paquets.
VENDA: a partir del 4 de febrer. Dins d'un paquet, a partir de les 11h, i entrades a partir de les 17h. Al web i taquilles del Teatre Principal.